Skal jeg tilmelde mig en konto hos Weather Stop?

Du er ikke forpligtet til at registrere dig hos Weather Stop for at afgive en ordre. Registrering giver dig dog mulighed for at kontrollere status for din ordre og få adgang til din ordrehistorik, så hvis du har brug for at bestille det samme produkt igen i fremtiden, kan du få adgang til detaljerne i din tidligere ordre uden den besværlige opgave at trille igennem dine e-mails!

Hvilke betalingsmetoder accepterer du?

Vi kan ikke acceptere kontanter eller checks. Alle betalinger skal foretages med kort eller PayPal. Vi accepterer: Visa, MasterCard, Visa Delta, Visa Debit, Switch, American Express, Solo og Electron.

Mit kort blev afvist?

Dette er normalt en fejl i banken, men det kan ske af en række årsager. Ring til os på +44 1704 532 360 eller en e-mail på info@weatherstop.dk, så hjælper vi gerne.

Kan jeg betale for en ordre med en andens kort?

Du kan bruge et alternativt kort, men du skal have kortindehaverens tilladelse.

Inkluderer prisen skat?

Alle produktpriser inkluderer moms.

De priser, du ser på vores hjemmeside, er nøjagtigt hvad du vil blive opkrævet, der er ingen skjulte gebyrer eller afgifter / skatter.

Tilbyder du en handelsrabat?

Vi tilbyder en rabat til forhandlere og kan også tilbyde rabat på ordrer med stort volumen. Kontakt os for mere information.

Accepterer du telefonordrer?

Vi er primært et internetfirma, og selvom de fleste af vores kunder foretrækker at afgive deres ordrer online, forstår vi, at dette ikke altid er den foretrukne mulighed. Derfor, hvis du ønsker at afgive en ordre pr. Telefon, bedes du ringe til +44 1704 532 360 og hjælpe dig med glæde fra 9 til 22.

Kan jeg få min ordre sendt til en anden adresse?

Vi leverer gerne din ordre til en adresse efter eget valg. Din leveringsadresse behøver ikke at være den samme som din faktureringsadresse.

Hvordan ved jeg, at min ordre er blevet placeret?

Når du har gennemført en ordre, viser vi dig en ordrebekræftelsesside samt sender dig en bekræftelses-e-mail med dine ordreoplysninger. Bemærk: Du skal muligvis kontrollere spam-mappen i din e-mail-konto, hvis du ikke har modtaget en bekræftelses-e-mail fra os.

Kan jeg annullere / ændre min ordre, efter at jeg har afgivet den?

Hvis du har brug for at foretage ændringer i din ordre, bedes du sende os en e-mail info@weatherstop.dk, og vi vil gøre vores bedste for at ændre din ordre inden afsendelse.

Når ordren er sendt, er det desværre usandsynligt, at vi kan foretage ændringer.

Jeg har glemt adgangskoden til min konto

Du kan nulstille din adgangskode fra konto-login. Hvis du har problemer med dette, bedes du kontakte os direkte.